Over De Artiesten

Frank Hekelaar

20 jaar ervaring in de branche! Het eerste project van Frank was AmsterdamseUitjes. Met dit eventbureau groeide hij van 40 uitjes naar meer dan 1000 uitjes per jaar. Zijn organisatietalent werd op topdagen op de proef gesteld met maar liefst 60 uitjes op één dag.

Na dit avontuur vroeg Erik (zie Erik van Wilsum), commercieel verantwoordelijk te worden voor het TOBACCO Theater. Dit theater verdiende de hoogste standaard en we durven te zeggen: Dat haalden we vanaf de eerste dag.

Na vier jaar haalde het TOBACCO Theater de prijs ‘Meest inspirerende locatie van Amsterdam!’ TOBACCO Theater wist de prijs in 2015, 2016 en 2017 vast te houden.

In 2015 richtte Frank samen met Erik De Artiesten op. Een nieuw avontuur, waarbij het draait om kwaliteit, creativiteit en secret locations. Voor de Artiesten produceerde Frank onder andere events voor Heineken, Google, Tesla, Adidas, Nike, Ahold, Young Capital, Takeaway, Eventbrite en InsingerGillisen. Mooie klanten met nóg mooiere gezamenlijke resultaten. De kernwaarde ‘Investeren is samen groeien’ komt van de hand van Frank. Hij bewijst dit doordat zijn klanten al jaren met hem meegroeien. Van AmsterdamseUitjes, TOBACCO naar De Artiesten. Volgens Frank allemaal pas het begin van een mooi avonturenboek in de events.

 

Erik van Wilsum

Erik is onze meest ervaren ondernemer, ruim 22 jaar geleden startte hij zijn eigen eventbedrijf PromoPodium. Onder deze vlag richtte hij het landelijk opererende Uitjesbureau.nl op. Uitjesbureau.nl organiseerde in 2012 al 4000 uitjes per jaar over heel Nederland.

Inmiddels had Erik met zijn creatieve magie het TOBACCO Theater aan de Nes (oude Cosmic Theater) omgetoverd tot inspirerend en industrieel paleis. Zijn gevoel voor sfeer en detail in het theater is voelbaar vanaf de deurmat.

Hier ligt ook zijn passie, het brengen van sfeer en het raken van de juiste snaar. Het organisatorische en zakelijke deel laat hij liever over aan de door hem zorgvuldig uitgekozen talenten. Erik inspireerde vele werknemers en ex-collega’s naar een hoger niveau. Uiteraard zijn sommigen nu onze concurrenten, maar daar is hij alleen maar trots op. Het feit dat iedereen iedere dag opnieuw mag kiezen, is één van zijn belangrijkste motto’s. Erik: “Dat maakt je toch trots, dat je heel veel bedrijven ziet die bij ons de werknemers scouten, omdat ze zo gestructureerd en toch creatief zijn. Wie er ook bij ons de deur uitloopt, één ding is zeker… Ze letten op details, details, details.” Een van onze kernwaarden waarmee Erik op staat en mee naar bed gaat.

 

Lisette Thamm

Lisette loopt al ruim 15 jaar rond in de evenementen wereld. Een jonge rot in het vak. Na onnoemelijk veel bedrijfsfeesten en relatie evenementen georganiseerd te hebben maakte Lisette een kleine sidestep naar de reisbranche. En nu… nu is Lisette na vele fantastische reiservaringen sinds 2017 onderdeel van De Artiesten en klaar om ook deze club te begeleiden naar een next level: de absolute top! Met haar passie en positieve energie is ze niet te stoppen. Als vrouw van het team houdt ze haar mannen en vrouwen in toom en zorgt ze voor de broodnodige structuur en rust in de chaos.

HoogtIJ is een van haar secret locations, welke zij in 2018 heeft opgestart. Met uiteenlopende producties van een summer Rooftop Party voor de lancering van de wintercollectie van C&A, een BBQ-lunch voor de organisatie van Jamie Oliver, een productlancering van Highland Park Whisky, tot stijlvolle private dinings en brandactivaties van merken zoals Adidas & YSL.

Maar ook buiten onze secret locations zet ze fantastische producties neer, wat dacht je van je eigen bedrijfsfestival? Voor Young Capital maakte ze het werkelijkheid. Voor minder doen we het niet, laat dat maar aan Lisette over!

 

Céline Koopmans 

Toen Céline als 20 jarig groentje startte bij East Side Productions, olv Theo Lens destijds, wist ze het al zeker: deze wereld is mijn wereld. Het is snel, creatief, heel dynamisch en telkens opnieuw krijg je de kans een mooie beleving naar verwachting waar te maken. En Céline heeft een enorme drive deze juist te overtreffen. Het is niet snel goed genoeg. De kernwaarde van De Artiesten ‘voor minder doen we het niet’ is haar op het lijf geschreven.

In 2015 kwam Céline bij het TOBACCO Theater in Amsterdam. Na een jarenlange samenwerking in verschillende functies en vormen is ze sinds begin april 2022 volledig een De Artiesten teamlid en verantwoordelijk voor de locatie ‘LIEF Amsterdam’. Al eerder werkte Céline op freelance basis voor De Artiesten bij hun grote producties voor Young Capital, Atlassian, Catawiki en Heembouw. Céline is een krachtige vrouw van de operatie en maakt elke klant en gast graag het hof. Haar passie voor mooi eten en prachtige wijnen maakt haar het nieuwsgierige Aagje dat graag over de schouders van de chefs meekijkt en checkt of alles goed gaat. Daarnaast denkt deze duizendpoot graag mee in de culinaire invulling van het event. Bij LIEF heeft Céline al vele events mogen organiseren voor oa TomTom, Elsevier, Omnicom Media Group en de Dutch Digital Day. Ze staat vol ongeduld elke dag te popelen om LIEF stap voor stap te ontwikkelen tot een locatie waar het gemiddelde bezoekerscijfer boven de 9.5 uitkomt. Dat klinkt behoorlijk overdreven maar het is, soms voor het thuisfront helaas, echt zo 😉. Klop op de deur van de Basisweg 63 te Amsterdam en Céline laat je haar paradijs met liefde beleven.

 

Roy Labeur

Roy is waar hij thuishoort en waar hij zijn talenten kan laten shinen. De weg naar ons toe is een mooie en leerzame geweest en heeft van Roy de man gemaakt die nu op z’n sterkst is bij De Artiesten. Een route die begon langs Nationale-Nederlanden en UP Events. Twee totaal verschillende clubs met ieder z’n eigen leermomenten en ervaringen die het evenementen leven van Roy rijker hebben gemaakt en daarna nog een mooie tussenstop opleverde bij NH Conference Centre Leeuwenhorst. Hier opereerde Roy als eventmanager voornamelijk gericht op grote (500+) beurzen en congressen. Als ‘young’ professional heeft hij ook hier weer veel ervaring opgedaan als eventmanager.

En op welk moment werd er dan door De Artiesten voor Roy naar links geswiped? Dat was tijdens de AMMA-Awards 2022 bij NH Leeuwenhorst, georganiseerd door De Artiesten. Roy was hiervoor verantwoordelijk vanuit de locatie. Een langere samenwerking ontstond hieruit tussen Roy en De Artiesten. De vraag of Roy een echte Artiest zou worden, was dan ook niet echt een vraag, de vraag was meer wanneer….

En nu… Per 1 augustus is Roy onze Sales leeuw voor Hoogtij in Amsterdam-Noord. Met z’n aanstekelijke enthousiasme en charmes zal hij ervoor zorgen dat er genoeg te beleven valt in Hoogtij!

 

Isabelle Rousseau

Op haar 17e heeft Isabelle al haar eerste evenement op haar palmares staan en dan gelijk maar ook een feest voor 300 mensen. Vanuit deze orgastische ervaring groeide de passie voor de evenementenwereld en is Isabelle nooit meer opgehouden met het organiseren van evenementen. Een bedrijfsfeest, reis met vrienden of een extravagante bruiloft; Isabelle zorgt altijd dat alles tot in de puntjes geregeld is.

Als freelance event manager heeft Isabelle de afgelopen jaren een enorm brok aan ervaring opgedaan in zowel bedrijfsevenementen als particuliere feesten. En toen kwam helaas Corona en moest Isabelle het roer noodgedwongen voor eventjes omgooien.

Isabelle is met haar achtergrond van coderen, ja ook die heeft ze, de IT richting opgegaan. Daarnaast had Isabelle een eigen cocktail bedrijfje opgericht, om toch wat te kunnen doen met haar creativiteit. Vanaf dag één een mooi succes. Naarmate er steeds meer locaties weer activiteiten mochten ontplooien, gingen de rode evenementen bloedlichaampjes weer sneller stromen.

Isabelle kon niet meer wachten om de werkvloer van de events weer op te gaan, in een team alles te kunnen regelen en de verwachtingen van de klant altijd te overstijgen. Hier hoort natuurlijk de juiste uitdaging bij en die heeft ze bij De Artiesten gevonden.

 

Sanne van Weerd

In 2007 rolde Sanne tijdens haar afstudeerstage de wereld van de evenementen in. Wat een magie! Ze was direct gegrepen. Na 1,5 jaar organisatie kreeg zij de kans om een kijkje te gaan nemen aan de klantzijde. Een ervaring die ontzettend goed van pas kwam tijdens de rest van haar eventcarrière.

Na dit ondeugende uitstapje vond ze haar weg toch weer terug naar de wondere wereld van het evenementen organiseren. De afgelopen jaren vloog Sanne de wereld over om voor o.a. klanten als Microsoft, Dell, Medical Brands, LIDL en Nissan te organiseren. Van meerdaagse incentives voor 40 personen tot grote congressen voor 1.500 man in verschillende Europese hoofdsteden, geen uitdaging is en was haar te gek.

Sanne kan de rust bewaren in de snelle en dynamische evenementenbranche. Met haar internationale ervaring op het gebied van communicatie en events aan zowel bureau- als opdrachtgeverszijde, verzorgt zij elk project tot in de douze points. Waarbij zij oog voor detail heeft maar daarbij altijd goed de oh zo belangrijke helicopterview blijft bewaken.

Ze vindt het vooral heerlijk om te zien hoe al het harde vooraf-werk tot beleving komt op de eventdag. Optimisme en vrolijk gezind is Sanne altijd ten voeten uit, maar op de eventdag komen daar de woorden concentratie en inzet nog eens bij. Dat maakt Sanne een zeer prettige jonge vrouw om mee samen te werken.

Sinds september 2022 mag Sanne zich ook een Artiest noemen. Zij kan niet wachten om haar ervaring met jou als klant te delen en samen mooie herinneringen te maken bij onze nieuwste, rauwe, eigenzinnige hotspot: LIEF Amsterdam. Haar glimlach krijg je als eerste warme welkom.

 

Wil jij de ervaring van De Artiesten ervaren? Dat kan hier!

 

 
Open WhatsApp
WhatsApp met ons!
Let's chat
Je kunt met ons appen, wel zo makkelijk. Stuur hier je bericht!