Over De Artiesten

Frank Hekelaar

17 jaar ervaring in de branche! Het eerste project van Frank was AmsterdamseUitjes. Met dit eventbureau groeide hij van 40 uitjes naar meer dan 1000 uitjes per jaar. Zijn organisatietalent werd op topdagen op de proef gesteld met maar liefst 60 uitjes op één dag.

Na dit avontuur vroeg Erik (zie Erik van Wilsum), commercieel verantwoordelijk te worden voor het TOBACCO Theater. Dit theater verdiende de hoogste standaard en we durven te zeggen: Dat haalden we vanaf de eerste dag.

Na vier jaar haalde het TOBACCO Theater de prijs ‘Meest inspirerende locatie van Amsterdam!’ TOBACCO Theater wist de prijs in 2015, 2016 en 2017 vast te houden.

In 2015 richtte Frank samen met Erik De Artiesten op. Een nieuw avontuur, waarbij het draait om kwaliteit, creativiteit en secret locations. Voor de Artiesten produceerde Frank onder andere events voor Heineken, Google, Tesla, Adidas, Nike, Ahold, Young Capital, Takeaway, Eventbrite en InsingerGillisen. Mooie klanten met nóg mooiere gezamenlijke resultaten. De kernwaarde ‘Investeren is samen groeien’ komt van de hand van Frank. Hij bewijst dit doordat zijn klanten al jaren met hem meegroeien. Van AmsterdamseUitjes, TOBACCO naar De Artiesten. Volgens Frank allemaal pas het begin van een mooi avonturenboek in de events.

Erik van Wilsum

Erik is onze meest ervaren ondernemer, ruim 23 jaar geleden startte hij zijn eigen eventbedrijf PromoPodium. Onder deze vlag richtte hij het landelijk opererende Uitjesbureau.nl op. Uitjesbureau.nl organiseerde in 2012 al 4000 uitjes per jaar over heel Nederland.

Inmiddels had Erik met zijn creatieve magie het TOBACCO Theater aan de Nes (oude Cosmic Theater) omgetoverd tot inspirerend en industrieel paleis. Zijn gevoel voor sfeer en detail in het theater is voelbaar vanaf de deurmat.

Hier ligt ook zijn passie, het brengen van sfeer en het raken van de juiste snaar. Het organisatorische en zakelijke deel laat hij liever over aan de door hem zorgvuldig uitgekozen talenten. Erik inspireerde vele werknemers en ex-collega’s naar een hoger niveau. Uiteraard zijn sommigen nu onze concurrenten, maar daar is hij alleen maar trots op. Het feit dat iedereen iedere dag opnieuw mag kiezen, is één van zijn belangrijkste motto’s. Erik: “Dat maakt je toch trots, dat je heel veel bedrijven ziet die bij ons de werknemers scouten, omdat ze zo gestructureerd en toch creatief zijn. Wie er ook bij ons de deur uitloopt, één ding is zeker… Ze letten op details, details, details.” Een van onze kernwaarden waarmee Erik op staat en mee naar bed gaat.

Lisette Thamm

Lisette loopt al ruim 10 jaar rond in de evenementen wereld. Een jonge rot in het vak. Na onnoemelijk veel bedrijfsfeesten en relatie evenementen georganiseerd te hebben maakte Lisette een kleine sidestep naar de reisbranche. En nu… nu is Lisette na vele fantastische reiservaringen sinds 2017 onderdeel van De Artiesten en klaar om ook deze club te begeleiden naar een next level: de absolute top! Met haar passie en positieve energie is ze niet te stoppen. Als enige vrouw van het team houdt ze haar mannen in toom en zorgt ze voor de broodnodige structuur en rust in de chaos. HoogtIJ is een van haar secret locations. Hier zet ze uiteenlopende producties neer: een summer Rooftop Party voor de lancering van de wintercollectie van C&A, een BBQ-lunch voor de organisatie van Jamie Oliver, een productlancering van Highland Park Whisky, stijlvolle private dinings en brandactivaties van merken zoals Adidas. Maar ook buiten onze secret locations zet ze fantastische producties neer, wat dacht je van je eigen bedrijfsfestival? Voor Young Capital maakte ze het werkelijkheid. Voor minder doen we het niet, laat dat maar aan Lisette over!

Pim van Alphen

Pim is een van de nieuwste aanwinsten van ons team. Bijna 2 jaar geleden klopte hij aan bij TOBACCO Theater: hij zocht een stageplek om zijn opleiding commerciële economie af te ronden en na zijn stage hebben we Pim direct geclaimd om te komen werken bij De Artiesten. Deze jongen laten we niet meer gaan. Een echte teamplayer met organisatietalent die zich gelijk als een vis in het water voelde bij TOBACCO Theater. Met zijn ervaring in de horeca en het werken op de meest uiteenlopende events is hij een perfecte match met De Artiesten. Hij gaat geen uitdaging uit de weg maar grijpt deze juist met beide handen aan. Mayer Manor Amsterdam is zijn favoriete secret location. Wat een een bijzondere atmosfeer! Deze locatie leent zich perfect voor de meest bijzondere events en daarin kan Pim zijn creativiteit de vrije loop laten. Hendricks Gin, Sonos en Facebook zijn een kleine greep uit de bedrijven waar hij vol trots events voor heeft mogen organiseren. En niet alleen in Mayer Manor. “Geen one night stand maar een relatie”, is een van de kenwaarden van De Artiesten waar Pim zich voor de volle 100% voor inzet. Samen met de klant bouwen aan een langdurige relatie, dat is toch prachtig!

Pia Schmidt

Pia is het enthousiaste importproduct uit Duitsland. Vanaf begin 2018 is zij deel van het team van De Artiesten. Voor haar start als stagiair bij De Artiesten verzamelde ze ervaring in het werken met kinderen en het begeleiden van studenten. Een studente bedrijfskunde en Nederlands, nu verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen op verschillende secret locations in Amsterdam. “Ik hou echt van dit werk!”

Enrique Luijendijk

Een creatieveling in hart en nieren. Sinds april 2018 dé grafisch vormgever van het team. Jong, vooruitstrevend en altijd op de hoogte van de laatste trends. Enrique weet precies waar en wanneer de puntjes op de i gezet moeten worden. Hij houdt zich nooit in!

Out of the box denken doet Enrique het liefst. Na zijn grafische opleiding werd hij meteen gevraagd zich samen met creatieve collectieven in te zetten voor festivals en projecten te ontwikkelen voor bekende merken. Zo creëerde hij de meest veelzijdige concepten voor Mysteryland, All We Want, Lipton IceTea, Heineken, TopNotch, Douwe Egberts en vele anderen. Enrique houdt van een knipoog in zijn designs. “Alle details moeten modern en perfect zijn. Het moet aan alle kanten kloppen, maar vooral ten alle tijden prikkelen.” Bij De Artiesten houdt hij zich bezig met het uiterlijk en gebruiksvriendelijkheid van de website, print designs en media uitingen. “Ik heb de leukste baan van Nederland” aldus Enrique.

Dennis Huwaë

Naast patron cuisinir bij restaurant Daalder in Amsterdam, staat Dennis ook aan het roer van het fantastische keukenteam van De Artiesten. Voor Dennis is het creëren van een gerecht een zoektocht naar de perfecte combinatie van ingrediënten, die elkaar versterken en aanvullen. Hij gaat zo ver in het streven naar perfectie, bij het tot stand brengen van een nieuw gerecht, dat hij op zoek gaat naar ‘de innerlijke schoonheid’ van elk ingrediënt en het beste hiervan naar voren wilt brengen.

Wil jij de ervaring van De Artiesten ervaren? Dat kan hier!