Bedrijfsfeest

Bedrijfsfeesten, waarschijnlijk schiet er meteen een beeld door je hoofd. Het mooie is dat wij als ervaringsdeskundigen heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten organiseren. Naast al onze bijzondere locaties organiseren wij ook bedrijfsfeesten op eigen locatie. Ben je voor het eerst op deze site, dan weet je onze hamvraag nog niet: Wat is je doel? Ben je al langer aan het rondstruinen, dan denk je, hou nu maar op over dat doel;)

Maar het is echt het belangrijkste. 1. Wat is je doel? En 2. Hoe ziet je ideale bedrijfsevenement eruit?

Bedrijfsborrel

Wij snappen dat je deze zelf wilt organiseren! Maar ook bij de bedrijfsborrel houd je je doel voor ogen. Wat wil je als bedrijf uitstralen. Ons advies: Ga altijd voor kwaliteit, zet dan niet de tijgernootjes neer, maar ga naar de markt en haal die kwaliteit.

We horen te vaak bij klanten die dat kleine borreltje zelf organiseren: “Ja, het niveauverschil was wel erg groot. Daar werd intern wel over gesproken.” Wij vinden dat logisch, jullie verwennen wel de klanten, maar vergeten jezelf. Dat is natuurlijk niet terecht, want je organiseert de borrel juist voor de teamspirit. Onze conclusie: Doe je het zelf, doe het met de passie en kwaliteit waarmee je het ook voor je eigen klanten doet! Wil je dat extra beetje kwaliteit, dan laat je het ons organiseren!

Bel Frank

Bedrijfsfeest organiseren

Hoe tof dat je het bedrijfsfeest mag organiseren! Hoort het in je takenpakket of mag je het ernaast doen? In beide gevallen helpen we je graag. Ben je echt onervaren, dan helpen we je graag bij de eerste brainstorm. Die is van essentieel belang. Daar bepaal je of je je doel gaat halen! Je leert ook hoeveel tijd je aan de organisatie kwijt zult zijn. Vergis je niet in de tijd van voorbereiding! Neem je tijd ruim, want je wil de locatie bezoeken, het eten proeven, de details met ons doornemen en vooral niet in de stress schieten. En o, o, dat doen we met zijn allen hoor, in de stress schieten, want al je collega’s zijn erbij. En schieten wij in de stress? Alleen als we er te weinig tijd aan hebben besteed, eigenlijk net als bij jou.

Als we ons aan de planning houden, alles doornemen en de final check hebben gedaan, dan is er bij ons geen stress. Dan is het gewoon het leukste vak dat er is. Bedrijfsfeesten organiseren. O ja, en als je denkt dat wij de hele dag met een feestneus op door het leven gaan, dat valt wel mee, want het is een pittige en serieuze klus… Jullie bedrijfsevenement organiseren.

Terugblikken

Ik, Frank, zeg vaak tegen Erik: “Weet je wanneer ik er het meeste van geniet, van de hele organisatie? Thuis na het event mét een lekker rood wijntje.” Dan zie je dat alles wat gepland was op jullie event daadwerkelijk is gedaan. Je weet wat perfect heeft gewerkt en welke act minder goed aansloeg (ja, echt waar, soms zit er iets tussen wat niet overkomt).

Dan is er altijd de vraag, wat is je mooiste bedrijfsevent of -avond? Het zijn er zoveel, maar afgelopen jaar op 15 december hadden we er zeven tegelijk voor 3000 mensen in totaal. We hadden het top geregeld en zelf was ik vrij. Niet helemaal, want ik ben ze samen met mijn vrouw alle zeven langsgegaan. Onze trots laten zien! Dat was het mooiste, zeven events, en dan in alle rust overal gaan kijken. Maar er zijn natuurlijk veel meer mooie verhalen, ik vertel ze graag bij een borrel, lunch of diner. Ik trakteer, ik heb zin om onze verhalen met je te delen.