7 dagen bouwen | 24 uur feest

Een eigen dorp: YCity

Beoordeling: 9,1

YoungCapital Festival

YCity: The Hidden Playground

Ruim 1000 Young Professionals het weekend van hun leven geven. De doelgroep staat ieder weekend op de tofste festivals van het land. Hoe gaan we dit overtreffen en hoe zorgen we ervoor dat ruim 1000 jongeren, 14 uur blijven feesten. Ons winnende concept: We huren een eigen dorp, waarbij iedere groep van 10 personen een eigen huisje heeft. Ieder huis bedenkt voor het event zijn eigen huisfeest, de 10 winnende concepten krijgen een plaats in The Mainstreet en een budget om hun houseparty tot leven te brengen. Na 3 uur feesten rijdt de DJ wagen door de menigte en roept iedereen op mee te gaan naar het Festival: The Hidden Playground. De dikke line up, vette styling en fantastische ambiance zorgen voor de rest.

 

Work Hard, Party harder
YoungCapital is disruptive en zet de uitzendbranche al jaren op zijn kop. Als snelste groeier van Nederland wordt er al jaren gebouwd aan een fantastisch merk. Meer dan 1000 Young Professionals werken keihard en feesten nog harder. Het communicatie traject start al 3 maanden van tevoren. De spanning wordt opgebouwd tot de zaterdag in juni, waar iedereen zich meld bij de poorten van YCity: The Hidden Playground. Autosleutels worden geruild voor de sleutels van de huisjes. 24 uur feesten kan beginnen! Naast de waardering van alle gasten, zorgen we ervoor dat dit feest epic is. Iedereen wil werken bij YoungCaptial. Workd Hard, Party harder!

YoungCapital Festival: YCity
In een pitch met drie bureaus wist De Artiesten zich te onderscheiden. Ieder jaar een festival en ieder jaar moet het beter en toffer. Gaat dat ook dit jaar lukken? Door 10 verschillende locaties te bezoeken en ons te verdiepen in YoungCapital weet de Artiesten het verschil te maken. Anders en vernieuwend met een duidelijke boodschap voor de Y-Citezens.

Van vakantiedorp naar YCity: The Hidden Playground
140 vakantiewoningen en een uitstraling voor gezinnen. Hoe tover je dat om naar YCity: The Hidden Playground. Door de huisstijl en het concept te schijven naar de doelgroep ontstaat de basis voor The Hidden Playground. Op de kleinste details wordt gelet, de straatnamen worden aangepast, de informatieborden vervangen en in samenwerking met YC wordt de mainstage ontworpen. Door maanden planning en een goede voorbereiding kan zelfs 3 dagen windkracht 10 de opbouw niet verstoren. Proud to be partner of YoungCapital

Quote Hugo de Koning oprichter/eigenaar YoungCapital
We werken al jaren met Frank en De Artiesten samen. Alles is altijd perfect georganiseerd. De Artiesten weet de events altijd perfect aan te sluiten op onze doelgroep. Toffe locaties, altijd anders en vooral goed feesten en eten. Een partner waar we op kunnen bouwen en die altijd levert.

Binnenkort jullie eigen festival?