3 dagen bouwen

Een eigen "Instastreet"

550 relaties | 100 liter champagne

MH The Club

10 Jarig jubileum

Marc Huisman Autobedrijf werd MH The Club. Ruim 500 relaties zijn uitgenodigd in de showroom en autogarage. In de showroom werd een “Instastreet” gebouwd met Marc zijn 6 favoriete auto’s en de autogarage is omgebouwd tot MH The Club. Van vergunning, communicatietraject tot de uitvoering van het event is uitgevoerd door De Artiesten. Een productie met lef, die we voltrots hebben neergezet.

 

Vieren en bouwen
Marc Huisman staat voor ieder zijn auto. Het jubileum mag groots gevierd worden, maar iedereen moet zich thuis voelen. Het feest moet klasse hebben, maar niet over de top zijn. De mevrouw met de Fiat en de man met de Porsche, iedereen moet er een goed gevoel bij hebben. Door een helder communicatietraject dat werd doorgevoerd in het event, werd de merkbeleving zeer herkenbaar neergezet. Naast een prachtig event, een absolute meerwaarde in de merkpositionering van het bedrijf.

Club voor een dag
In een pitch met drie bureaus wist De Artiesten zich te onderscheiden. Door onze kernwaarden “voor minder doen we het niet” en “details, details, details”, duidelijk te presenteren was Marc overtuigd van onze kwaliteiten. Door lef te tonen en met de gemeente in overleg te gaan, mocht het autobedrijf omgebouwd worden tot club voor één dag. Onderscheidend en voor iedereen toegankelijk, precies passend bij het merk van Marc Huisman Autobedrijf.

Van garage naar club
Ruim 400 vierkante meter garage ombouwen tot club. Dat betekend meten en berekenen. Waar liggen de kansen voor een stage, de bar en hoe integreren we de bestaande autobruggen. Alles in de stijl van Marc Huisman en doorgevoerd tot in detail.

Quote Marc Huisman
Wij hebben de organisatie van ons 10-jarig Jubileumfeest voor onze klanten en relaties uit handen gegeven aan Frank en zijn collega’s. Stuk voor stuk allen toppers. We wilden iets unieks neer zetten. Frank had bedacht onze showroom en garage volledig om te bouwen tot een Club. Vooral de presentatie hiervan op papier vooraf en het bedenken van een echt thema (MH The Club) voor de avond hebben voor mij de doorslag gegeven voor Frank zijn bedrijf te kiezen. Op de dag zelf hebben Frank en zijn collega’s er alles aan gedaan om het tot in de puntjes goed voor te bereiden en wat volgde was een memorabele avond die ik, maar vooral mijn klanten en relaties, niet snel zullen vergeten. Alles klopte. Maar dan ook echt alles. Aangezien ik best kritisch ben, was dat best knap!

Binnenkort jullie jubileum?